Selamat Hari Bapa.. | my blog

Sunday, June 21, 2009

Selamat Hari Bapa..



Masa berlalu begitu cepat...kejap jer...aku dah pun jadi ayah....sedar tak sedar dah 3 anak aku...emmm besar tanggungjawab niee...apa pun ini la perjalanan hidup....


Mungkin apa yang ditulis oleh anak-anak aku tue tak difahami maksud sepenuhnya lagi....sekurang-kurang nyer..pendedahan untuk menghargai aku sebagai ayah kepada mereka...sudah cukup memberi satu pelajaran yang amat besar ertinya...


Apalah ertinya sambutan hari bapa nie diraikan kalau kita yang bergelar seorang ayah tidak menunaikan tanggungjawab dengan sempurna....semoga tuhan akan terus memberi aku kesihatan yang baik dan rezeki melimpah ruah untuk aku terus menjalankan tanggungjawab sebagai seorang suami dan ayah kepada anak-anak ku....amin

anak-anak ayah jangan nakal-nakal....ayah nakal-nakal takpe....

Terima kasih....isteriku....Wafiy, Dhaniy & Arissa...i luv u....


No comments:

Post a Comment