Rim Sukan.... | my blog

Wednesday, June 20, 2012

Rim Sukan....


Kegilaan menukar rim sukan nie selalunya pasti akan dihidapi oleh peminat2 modifikasi kereta....tak kiralah siapa pun dia...cuma kegilaan itu diterjemah ikut cara masing-masing....dan yang paling utama kemampuan....Rim Japan pertama aku....Racing Sparco...ok cun la.....tp cepat rasa bosan bila ditengok lama2...hhi....dah jemu pakai aku jual dekat mamat Wira di Jitra....


Rim nie memang menjadi kegilaan Hondarian....Aku beli baru...Spoon Taiwan....2 minggu jer aku pakai....tak best....entah sbb apa....mungkin sbb tak ori kot..hihihi....aku jual dekat geng honda dari Ipoh....advertise dlm mudah setengah jam ajer dah sold....syok kalau jual barang laku cepat nie....


Disebabkan aku dah jatuh hati dengan Enkei RS 2 Piece....hari2 dok mimpi nak pakai rim nie... inilah penyebab pertama buatkan aku hilang selera dengan Spoon Taiwan tue....rim nie aku pakai lama gak...hampir 2 tahun.......best..rare & ringgan....aku jual rim nie dekat member aku satu sekolah dulu....hard core Toyota...keh3...masa aku jual dulu harga tak melampau macam la niee...


Masa aku dalam proses mengecat kereta nie....ada la sorang hamba Allah nie dok mai racun....runner terhebat di Perlis abad ini...keh3...haram sungguh la....dok tunjuk plak keayuan rim VR nie kat aku.....jatuh cinta punya pasal....aku rembat la.....comei....ringgan....nampak hensem ala2 hero cerita cerekarama di TV3.......


Enkei RP01 Blue black limited.....rim idaman aku....lama aku mencari....akhirnya aku dapat gak.....RP01 yg di cat blue black banyak.....tp yang datang mmg ori blue black yg susah sket nak dapat pada masa tue....la nie dah bersepah....yg taiwan pun banyak dah....rim nie paling lama aku pakai buat masa nie.....2 tahun lebih....nampak ganas...jahat....aku berhajat nak jual....banyak yg minta nak beli...tp nak harga tak masuk akal....sori bro.....gua tak jual harga masuk angin keluar asap....biar lah aku simpan sampai reput.....


SSR Type X....lain dari yg lain....tak byk yg pakai rim nie....agak rare di pasaran sekarang nie....kalau tgk digoogle....banyak hondarian USDM guna rim nie....aku dapat dengan harga masuk akal....ringgan bai....lebih ringgan dari RP01......tp tak tau la jodoh sampai bila....hihi3....kalau ada yg merisik....harga masuk akal....jalan............



Racing Sparco


Enkei RS 2 Piece


Volk Racing


 Enkei RP01 Blue Black Limited Edition

2 comments:

  1. salam bro..sy berminat ngan rim ssr tpye x tu..lama dah mencari..bleh pm detail tak?pape hal leh contact sy..wce9465@yahoo.com -ady-

    ReplyDelete
  2. salam..buat masa ni blum berhajat nak jual rim ssr type X tue..blum puas pakai..yg sy nak jual rp01 blue black n volk racing...kalau ada yg mencari bleh la halo2..

    ReplyDelete