Karnival KKL 2 | my blog

Monday, April 4, 2011

Karnival KKL 2


Ehh..ehh...kancil sapa nie...under age lagi nie...Bai...dah sunat ker?

Salam...tahniah pada KKL yg berjaya menganjurkan Karnival KKL 2 yg diadakan di Perkarangan Stadium Darul Aman, Alor Setar Kedah.....ramai bai....meriah....aku tumpang sekaki jer la....sbb aku punya oldskool tarak siap lagi......masih bertapa....arghhhh tak lama dah kot....ayat sedapkan hati....

Hari Sabtu tue...aku luangkanlah masa sikit pergi ushar2 kereta2 otai2 KKL yg join karnival.....sambil ushar2 tue...aku snap ler beberapa keping gambau buat kenangan & modal nak meniru aper yg patut.......


Bai...ini kaler sama dengan aku punya....tp aku punya masih tarak sihat....kena stroke..masih di IJN....buat Bye-bye Past

Ini otai punya kereta...aku penah jumpa owner dia.....ntah la dia ingat ke tak lagi.....aku beli janggut Volvo kat Pak Uda ler......tp tak pasang2 lagi nie......antara Triple S yg cun di utara...

Kali pertama aku dapat melihat kereta nie.....dulu cat tin...tp la dah cun.....siap ekzos tembak ke langit tue.....bro... ko punya cerita aku baca dari awal.....siap gelak2 keras perut....hebat2...




Nie kereta cap aper nie.....



Ini macam pun ada ka......


Kereta nie bulan lepas jd cover story Majalah Gila Kereta...

Menembak Ke Langit

Enjin apa nie....

Comei la kereta depa.....sabaq3..........tp sampai bila...mangkuk betul la depa nie buat keja.....jiwa aku dah meracau2 nie......

Ini spesis rare......tp dah selalu aku jumpa....sbb anak owner kereta nie student di KMP.....hi..hi..


Bukan sebarang buah kana nie.....

Cantik.....Toyota nie....

Mak aiiihhh...dia punya offset...perghhh...

Antara kambing yg memeriahkan Karnival KKL 2


Cantik sungguh ford nie....

4K Tebaboo....giler kentang betoi ler.....ader brani bai....


Lamda nie ka...hi..hi..hensem aihhh

BMW nie katanya for sale

Cantekk gilos....

Satu2nya WV yg ader pd hari tue....rasanya ler... memang cun kereta brader nie....


8 comments:

  1. keta aku xdok pong...hehe
    keto x enshem x leh masuk koo...ekeke

    ReplyDelete
  2. hi..hi..aku dak boh gambaq kereta hg..betoi ka yg tue...

    ReplyDelete
  3. btui la tu...hehe
    biase jer pn...haha
    thanks bro...

    ReplyDelete
  4. kkkl 2 terbaek..
    blk2 dari loqstaq je smpai kL trus kondem gbox aku.. kuikuikui..

    ReplyDelete
  5. tq bro..ford 2 saya pnya..hehe..
    bro..nk tnya skit bolh..yg 4k terbo 2..
    buat kat mna.?

    ReplyDelete
  6. 4K terbo tue bukan aku yg punya....brader dari ipoh tak salah aku....muda belia lagi...enjin ni dok kat kereta KE30....

    ReplyDelete
  7. Trashed: aku tengok ko ganazz sgt...rembat tak ingat sampai kuar api....

    ReplyDelete