MMA dalam kenangan... | my blog

Monday, March 16, 2009

MMA dalam kenangan...

Aku kat hujung kanan sekali tue...

Inilah geng-geng aku masa di MMA



member aku nie sekarang JCS di Johor...


Poji/aku/Sam/Ekmal/Bob


Azizi Janan


Nie semua suatu masa dulu...inilah perjalanan hidup aku...merantau ke KL sebab aku dapat offer dari MTDC Multimedia Academy...offer gaji lebih bagus dari tempat keja aku lama...tapi tempat lama aku kerja lagi bagus untuk masa depan...kalau aku buat keputusan untuk kekal kerja dengan abg Joe...mungkin sekarang aku dah jadi kontraktor yang sukses atau kontraktor yang nak mampos...tapi apa pun kena pulang pada qada dan qadar...itulah ketentuan...

Gambar-gambar diatas merupakan antara berjuta kenangan aku semasa berada di MMA, banyak yang aku belajar...happening...semua bleh masuk kepala...nie masa kami buat MMA drawing Award...memang best bro...ramai yang masuk....kecoh tak ingat....

Sekarang...MMA dah berkubur....dah takder..dah..tak wujud dah....yang ada cuma kenangan...semua yang kerja di MMA dah buat haluan masing-masing...aku kira nasib baik la sebab dapat offer dari Goverment sebelum MMA gawat....Apa pun MTDC Multimedia Academy telah mencorakkan apa yang ada pada diri aku hari ini...

Sedikit sebanyak apabila aku naik ERL untuk ke KLIA...mata aku pasti terpandang Lebuh Silicon UPM Serdang.....kerana disitulah MMA dan disitulah aku bermula...



No comments:

Post a Comment