Entah lah... | my blog

Thursday, March 26, 2009

Entah lah...



Terjawab sudah..sapa yang meneraju 3 sayap parti keramat UMNO....Puteri dan Wanita aku tak berapa kesah sangat lah....tak mengejutkan....eloklah kak Pidah kalah pun....sebab ketegaq biji sangat nak bertanding juga.....


Semalam....bila dapat SMS dari member aku yang ada di PWTC....KJ menang!!...alahai...boring betoi...harapan akar umbi kalah...mukriz tewas....aku tak minat nak komen tentang kemenangan KJ...sebab aku orang akar umbi...yang memang tak minat pada hamba Allah nie...sorry la KJ...


Tewasnya Mukriz dan Mat khir Toyo kerana strategi....memang aku dah agak dah...perlawanan 3 penjuru nie memang akan bagi kelebihan pada KJ...kalau salah sorang dari depa berdua nie...berundur...sure KJ kalah..kalau di campur undi Mukriz dan Mat Khir toyo..memang menang....KJ pasti kalah...tapi nak buat macamna....depa 2 ekor nie pun mangkuk jugak....tak gheti2 nak pikiaq....memang aku benggang..............tahap cipan hari nie......


Moral dalam cerita nie.....selain sokongan....strategi amat penting.....so fikir-fikirlah.....kepada KJ...semoga sukses....tapi ingat...sokongan perwakilan saja tak cukup untuk memenangi hati aku dan berjuta rakyat akar umbi...benci sungguh aku tengok muka-muka perwakilan yang bersorak meraikan kemenangan...seolah-olah lupa ...yang depa menang tue cuma dalam parti saja...bukan PRU 13....tp aku akan terus pergi jauh....tp tidak sesekali aku akan sokong pertualang bangsa....Demi negara dan agama yang tercinta....sehingga keyakinan ini kembali.....barulah aku akan kembali....babai Pemuda UMNO......


Rasanya mike Tyson menang ka malam nie?....kalau menang jugak malam nie...habis la....teruk la Najib nak ejas...



No comments:

Post a Comment