Rais Yatim... | my blog

Sunday, March 22, 2009

Rais Yatim...



Beliau merupakan salah seorang menteri yang aku minat giless...kebetulan waktu dia merasmikan salah satu majlis yang besau dan grandis di Kuala Lumpur... rasanya tahun 2007 kot....aku tak lepaskan peluang...ambik gambau...kebetulan aku ada peluang borak tiga suku ayat jer ngan dia...kalau tengok gambau tue aku macam lahabau jer....nampak macam terer jer...tapi hampehh...
Aku doakan...perjalanan politik beliau akan terus sukses....semoga beliau akan terpilih menjadi Naib Presiden UMNO pada pemilihan yang akan berlangsung 2 hari lagi....24-28 Mac 2009...
Pastinya banyak perkara bersejarah akan terjadi pada pemilihan kali ini....kepada semua perwakilan....kali ini aku mohon anda semua undilah dengan menggunakan kepala otak....jangan guna kepala lutuit (rasanya dah lama dah guna lutuit)............insaflah.....kalau tak nak diubah...baik BERUBAH..........

No comments:

Post a Comment