Muhammad Dhaniy Fahim | my blog

Thursday, March 19, 2009

Muhammad Dhaniy Fahim

Setahun Setengah...

Raya Aidil Fitri 2008

Setahun lebih...


8 bulan...


6 bulan...


Sehari Selepas dilahirkan...

Dilahirkan pada 10 Mac 2007 di Hospital Tungku Fuziah Kangar Perlis...masa bini aku nak bersalin aku ada di Langkawi...meeting....lepas jer dapat call...aku terus tinggal meeting & pergi ke Hospital....Sekali lagi doa aku dimakbulkan tuhan.....aku mendapat anak lelaki....memang itulah harapan aku....inginkan dua orang anak lelaki yang jarak umurnya tidak jauh seperti aku dan arwah adik aku....tujuannya hanya satu...aku impikan keakrapan aku dan arwah adik aku dapat aku semaikan ke dalam jiwa kedua-dua hero aku ini....
Sekarang mereka semakin membesar....Wafiy dah nak masuk 5 tahun...dan Dhaniy baru cukup 2 tahun...telatah mereka nie memang lasak....pening..letih...geram....semua ada......tapi itulah nikmatnya.....aku pernah pergi ke Kelantan tanpa membawa 2 hero aku nie.....sepanjang perjalanan...aku rasa menyesal....sunyi dan macam-macam lagi....sukar untuk aku terjemahkan perasaan ini...bila fikir-fikirkan balik....itulah kelebihan dan kenikmatan apabila kita mempunyai cahayamata....syukur padamu tuhan...
Kalau aku nak bandingkan kedua-dua hero aku nie..memang banyak perbezaan...rupa paras mungkin nampak macam lebih kurang..tapi perwatakkan ada banyak beza...apa pun...aku mendoakan yang terbaik untuk keluarga aku.....amin.....




No comments:

Post a Comment