Muhammad Danish Wafiy | my blog

Wednesday, March 18, 2009

Muhammad Danish Wafiy

4 Tahun lebih...

3 Tahun lebih...



2 tahun lebih...



Setahun lebih....



3 hari selepas dilahirkan....


01 April 2004.....lahirlah hero aku yang pertama....memang kami mengimpikan seorang hero....syukur tuhan makbulkan impian kami...panggilan manja kami sekeluarga kepada hero kami nie...wafiy....entah lah macam mana aku minat sangat dengan nama wafiy....kebetulan masa aku form 4 kot....ader la sorang budak Kelantan yang duduk dekat area rumah aku namanyer Wafiy....so..disebabkan budak tu cute & baik ngan aku....sampaikan dapat anak pun aku masih teringat nama budak tue....kat mana budak tue sekarang... aku pun tak tau....rasanya dah sukses sekarang nie...
Wafiy nie lahir di Hospital Putrajaya....masa tue kami masih dok di KL...2005 aku dapat transfer balik ke kedah & bertugas di Perlis....Harapan setiap ibu bapa tentu la tinggi....macam tue la jugak ngan kami...semoga Wafiy akan menjadi anak yang soleh...tapi bukan macam solehuddin member aku tue...berguna kepada bangsa dan agama....amin

No comments:

Post a Comment