Mulanya disini... | my blog

Sunday, March 15, 2009

Mulanya disini...

apartment Sri Jasa
Mulanya disini...rumah sewa pertama aku setelah mula berhijrah ke Kuala Lumpur...banyak sangat kenangan aku kat sini,rasanya 2 tahun aku tinggal kat sini dengan arwah adik aku...sehingga aku kahwin dan wife aku pregnant hero aku yang pertama...baru aku pindah cari rumah sewa yang lain...

Dari mula tiada apa-apa, berbekalkan duit yang aku pinjam kejab dari mak aku...tp sebenarnyer lama gak baru aku bleh ganti balik...untuk sewa rumah nie pun aku kena bayar 2 bulan duit pendahluan..biaser la KL...dekat awek (waktu tue belum jadi wife lagi) pun aku pinjam sikit...kalau dikenang-kenangkan..memang sengsara la waktu mula-mula merantau dikota nie...tp itu semua cerita 8 tahun yang lalu....sekarang dah ok sikit la....bleh bernyawa...syukur pada ALLAH...

Rasanya waktu berlalu cukup pantas...kekadang bila dikenang macam semalam berlaku...rupa-rupanya dah dekat lapan tahun...semoga tuhan akan memberi rahmat, kekuatan dan kesihatan yang baik kepada diri aku dan kita semua...

No comments:

Post a Comment